FIREMNÍ AKCE V ŠIKLANDU

Hledáte vhodné prostory pro vaše firemní akce? Navštivte Šikland!

Náš areál je jako dělaný pro pořádání firemních akcí. Kvalitní ubytování, několik stravovacích zařízení a program pro vás na míru je zárukou spokojenosti. Individuální přístup, prostory pro školení, teambuildingové aktivity a to vše uprostřed krásné přírody.

FIREMNÍ AKCE - INFORMACE

Podrobné informace o nabídce našich služeb, o přípravě a o realizaci vaší firemní akce v Šiklandu, najdete na samostatné webové stránce:

FIREMNÍ AKCE - KONTAKTY

Potřebujete informace tzv. z první ruky? Kontaktujte naše manažerky firemních akcí, rády vám zodpoví veškeré položené otázky:

Hanka Plecová, pošlete mi e-mail, nebo rovnou volejte +420 607 742 516.

 

 

FIREMNÍ AKCE - POPTÁVKA

Vyžádejte si nezávazně naši prvotní nabídku a porovnejte ji s nabídkami konkurence. Uveďte do dotazníku základní nezbytné údaje a klikněte na "ODESLAT FORMULÁŘ":

 

PLATEBNÍ A STORNO PODMÍNKY

Platební podmínky:

1. zálohová faktura ve výši 20% z předpokládané částky za akci se splatností 14 dní, vystavena při podpisu objednávky.

2. zálohová faktura ve výši 60% z předpokládané částky z akci se splatností 14 dní, vystavena měsíc před termínem konání akce.

Doplatková faktura se splatností 14 dní od vystavení.

 

Storno podmínky:

1.           Storno objednávky akce / firma povinná oznámit co nejdříve (fax, e-mail). Storno objednané akce lze uskutečnit až do dne termínu realizace akce (do 24.00 hod.) za podmínek uvedených níže.

2.           V případě storno akce objednávky akce od přijetí závazné objednávky do 30 dnů před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 15 % z celkové dohodnuté ceny.

3.           V případě storno akce objednávky akce 30 - 16 dnů před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 30 % z  celkové dohodnuté ceny.

4.           V případě storno akce objednávky akce 15 - 8 dnů před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 50 % z  celkové dohodnuté ceny.

5.           V případě storno akce objednávky od 7 – 3 dny před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 75 % z celkové dohodnuté ceny.

6.           V případě storno akce objednávky 2 dni a méně před termínem realizace akce, bude objednavateli fakturována cena 100 % z celkové dohodnuté ceny.

7.           Den, ve kterém došlo ke zrušení nebo odstoupení od závazné objednávky se započítává do výše uvedeného počtů dnů rozhodných pro výpočet storno poplatků. Do tohoto počtu dnů se nezapočítává den, ve kterém má být poskytnutá první ubytovací služba.

 

* povinné položky

Nezávazná poptávka firemní akce
*
*
*
*
*
*
Ověřovací kód
Ověřovací kód
Ověřovací kód
*

Fotogalerie

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Více informací